حسن رستم زاد روز دوشنبه در نشست توجیهی دهیاران با موضوع انتخابات، در فرمانداری آستارا افزود: بهترین راهکار انتخاب نماینده اصلح و توانمند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هاست و بخشداران و دهیاران، زمینه حضور بیشتر و پرشور مردم را در این کار مهم فراهم کنند.

وی ادامه داد: آگاهی و بصیرت مردم آستارا در حضور به موقع در صحنه های سیاسی و اجتماعی، قابل قدردانی است و بخشداران و دهیاران به عنوان بازوان دولت، جلسات نامزدهای انتخابات را رصد و انطباق یا عدم انطباق آنها با قوانین و مقررات را به فرمانداری گزارش کنند.

وی اظهار کرد: دهیاران، حق حضور در جلسات تبلیغاتی و ایجاد شائبه طرفداری یا مقابله دهیاری با نامزد خاص را ندارند و باید فضای انتخابات، در چارچوب قانون جهت حضور دشمن شکن مردم مهیا شود.

رستم زاد گفت: نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال، سربلندی مردم و نظام اسلامی خواهد بود و برخلاف تنش آفرینی دشمن، اتحاد و همراهی ملت و مسئولان، یاعث ناامیدی و شکست بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور، دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.