محمد ابراهیم رضایی روز چهارشنبه در جمع مردم خمین در مصلی امام خمینی(ره)، افزود: اگر دقت در انتخاب اصلح نشود و زمان شناسی در این شرایط حساس برای حضور پرشور در انتخابات نباشد به انقلاب اسلامی و ارزش های آن صدمه زده می شود.
وی اظهارکرد: نظام اسلامی با زحمت و هزینه سنگین محقق شده است و برای تشکیل حاکمیت دینی هزاران خون ریخته شده است.
وی ادامه داد: نظامی که بر اساس حکومت علوی تشکیل شده نباید دچار باندبازی شود و باید بر اساس عدالت اجتماعی و شایسته سالاری اداره شود.
نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: مبنای انتخاب آگاهانه مردم عقلانیت، تعهد و شایستگی است و رئیس جمهوری اصلح باید مجرب، متخصص و توانمند باشد.
رضایی ادامه داد:در نظام اسلامی عرصه انتخابات بهترین میدان برای گزینش تفکر اصلح در حوزه سیاسی است و سیاست واسطه ای برای اصلاح وضعیت کلی جامعه تلقی می شود.
وی اظهار کرد: بهترین ملاک ها برای تشخیص مصادیق انتخاب اصلح، شاخص هایی است که از سوی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده و انتخابات یکی از ارزشمندترین صحنه های حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت کشور و نمادی از مردم سالاری دینی محسوب می شود.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری که می خواهد این کشور را اداره کند، باید پایبند به قوانین و مقررات و مجری صدیق قانون باشد.
نماینده مردم خمین در خانه ملت گفت: با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار گرفته به مدیر انقلابی، جهادی و متخصص نیاز است که با تدبیر و حکمت از همه ظرفیت های جامعه برای حل مشکلات و توسعه کشور استفاده کند.
رضایی گفت: هر دولتی که با رای مردم انتخاب شود بایستی بر اساس قانون و در چارچوب موازین عمل کند و گرنه مردم اعتمادشان را از آن برمی چینند.
خمین سومین شهرستان پرجمعیت استان مرکزی و واقع در جنوب این استان است که رادگاه امام راحل می باشد.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.