محسن آهنی عصر چهارشنبه در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی و ستاد تنظیم بازار در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در آبان ماه امسال یکهزار و ۴۶۳ بار از واحدهای صنفی بازرسی و ۲۴ متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی ادامه داد: از نانوایی ها نیز طی دو ماه گذشته ۵۱۰ بار بازدید به عمل آمده و برای پرونده های تخلف ارجاع شده به تعزیرات حکومتی در مهر ماه، ۳۶ فقره حکم محکومیت صادر شده است.

وی افزود: ماموران کنترل بازار اداره صنعت، معدن و تجارت در ماه جاری، ۵۲ گشت و بازدید مستقل و ۱۵ گشت مشترک با همراهی ماموران شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف اجرا کرده اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: کیفیت مطلوب نان از موارد مورد ارزیابی ماموران این اداره است و برای بهسازی و تجهیز نانوایی ها، ۲۰ نانوا با معرفی این اداره به بانک های عامل، تسهیلات کم بهره دریافت کردند.

آهنی بیان کرد: مقابله با قاچاق کالا، تثبیت قیمت ها و جلوگیری از تخلفات صنفی نظیر ارائه نکردن فاکتور فروش و درج ننمودن برچسب قیمت کالاها مورد توجه بازرسان کنترل بازار است و با موارد تخلف، مطابق قانون برخورد می کنیم.

کامبیز لقمانی مقدم معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا نیز در این جلسه، با اشاره به ظرفیت های قانونی موجود، تداوم برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را خواستار شد.

آستارا علاوه بر هزاران غرفه و مغازه تجاری در سطح شهر، از بازار ساحلی با حدود یکهزار و ۵۰۰ غرفه برخوردار است که از مناطق اقتصادی و گردشگرپذیر این شهرستان محسوب می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.