رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با بیان اینکه مشکل کمبود کشتار و توزیع مرغ مختص شهرستان ملایر نیست و در سطح استان همدان و کشور وجود دارد، گفت: دیروز در تویسرکان اصلاً مرغ توزیع نشده است.
کامران زنگنه در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: قیمت مرغ دیروز در نهاوند 15 هزار تومان و در سایر شهرستان های استان حدود 14 هزار و 500 تومان بوده است.
وی اظهارکرد: ملایر تنها شهرستان استان بوده که با پیگیری فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تعاونی مرغداران، مرغ کشتار شده را با قمیت 12 هزار و 900 به مردم عرضه کرده است.
زنگنه ادامه داد: ما مرغ را با قیمت پایین تر خریداری کردیم و در اختیار کشتارگاه قرار دادیم و کشتارگاه نیز با قیمت مصوب تنظیم بازار کشور دیروز به میزان 3 کامیون معادل 7 تن مرغ کشتار شده را در بین مرغ فروشی ها توزیع کرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با اشاره به اینکه به علت هجوم و تمایل بالای مردم ملایر برای خرید مرغ، امروز این میزان به 9 کامیون معادل 17 تن مرغ کشتار شده، افزایش یافته است، گفت: قیمت مصوب ما 12 هزار و 900 تومان است و هیچ مرغ فروشی حق عرضه و فروش مرغ با قیمت بالاتر از این را ندارد.
وی با تأکید بر اینکه مرغ به اندازه کافی در سطح شهرستان وجود دارد، افزود: ناظرین این اداره با عوامل پخش همراه هستند و مرغ به میزان تعیین شده بین مغازه های مرغ فروشی توزیع می شود و امیدواریم امروز نیاز عادی مردم شهرستان به مرغ تأمین شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.