حجت الاسلام سعید مهدوی روز سه شنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان  افزود:  امسال به مناسبت هفته وحدت اقدام ابتکاری از سوی این اداره کل انجام شده که در همین راستا،  یادواره  ۱۵۴ شهید  اهل سنت دوران دفاع مقدس  در مسجد فاروغ اعظم شهر اسالم از توابع شهرستان تالش برگزار و  از شهدای مدافع حرم آن ها نیز تجلیل می شود.

 وی بیان کرد:  به مناسبت هفته وحدت با برگزاری جلسه های مختلف با مسئولان و دستگاه های   مربوطه برنامه ریزی هایی برای این هفته انجام ششده و در گیلان سالیان سال است که با وجود توطئه های دشمنان برای انشقاق اهل سنت و تشیع ،   آنها کنار هم  در شهرستان های تالش، آستارا و رضوانشهر با صلح و آرامش  زندگی می کنند.

وی تبلیغات محیطی در سر در ادارات  شهرستان ها با محوریت هفته وحدت  ، برنامه ویژه هفته وحدت با حضور مسئولان ارشد استان در تالش ، برگزاری شب شعر ، برگزاری جشن ها در محلات ، مساجد و روستاها ، مسابقه عکاسی ، شبی با قرآن و ویزیت رایگان را از جمله برنامه های  تدارک شده هفته وحدت  در گیلان  عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ، نقاشی ، روزنامه دیواری در مدارس، دیدار با خانواده شهدا ، آزادگان و ایثارگران ، برگزاری گفتمان های دانش اموزی در مدارس با محوریت هفته وحدت  و برگزاری نشست های تخصصی از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته وحدت است.

۱۹ آبان ماه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم به روایت اهل سنت، آغاز هفته وحدت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.