مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: سپیدرودی ها بازی قابل قبولی را برابر آرمان گهر انجام دادند اما خستگی ناشی از سفر به سیرجان باعث شد تا این تیم در ثانیه های پایانی گل دوم را دریافت و نتیجه را واگذار کند.

رادنی دیدار افزود: با وجود اینکه این بازی با نتیجه یک بر یک در حال اتمام بود و تیم سپیدرود نیز در دقایق پایانی چند فرصت مسلم و مناسب گلزنی را به دست آورد، اما نتوانست از این فرصت ها سود برده و در لحظات پایانی وقت های تلف شده دومین گل را دریافت کرد و با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد.

وی در خصوص واگذاری ورزشگاه های سردارجنگل و شهید عضدی رشت به بخش خصوصی بیان کرد: در این امر چیزی به ما اعلام نشده و تاکنون مشکل زمین نداشتیم و در هر ساعتی که زمین را خواستیم، هیات فوتبال گیلان و اداره کل ورزش و جوانان با ما همکاری کامل داشتند.

دیدار اضافه کرد: البته این مزایده در سال های گذشته نیز انجام و هیات فوتبال گیلان برنده این مزایده می‌شد و همچنین در قراردادهای قبلی که با افرادی که ورزشگاه ها را تحویل می‌گرفتند اعلام می‌شد که باید روزی دو ساعت ورزشگاه در اختیار باشگاه های داماش و سپیدرود قرار گیرد و از طرف دیگر در این قراردادها تاکید می شد که بازی های رسمی این دو تیم باید در ورزشگاه های مذکور انجام شود.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان عصر دیروز (سه شنبه) در آغاز هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم آرمان گهر با نتیجه دو بر یک برابر سپیدرود به برتری رسید. تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با کسب ۱۲ امتیاز در مکان هشتم و آرمان گهر سیرجان با پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.