مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم گیلان در دومین دوره مسابقات فوتبال روی میز کارگران کشور  در قزوین  در بخش آقایان مقام قهرمانی کشور را کسب کرد.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و در جریان دومین دوره رقابتهای قهرمانی فوتبال روی میز کارگران کشور، ۱۱ تیم در بخش آقایان در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور قزوین با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم گیلان با برتری برابر سایر رقبای خود مقام قهرمانی را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: همچنین تیم تهران نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد و تیم البرز نیز، مقام سوم دومین دوره رقابت های فوتبال رومیز قهرمانی کارگران کشور در بخش آقایان را به خود اختصاص داد.

وی همچنین به درخشش تیم گیلان در مسابقات آمادگی جسمانی نیز اشاره و بیان کرد: در رقابتهای آمادگی جسمانی کارگران کشور در بخش آقایان با حضور حدود ۸۰ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم از ۱۲ استان در همدان  ، تیم گیلان توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: پس از تیم گیلان که با برتری بر تمامی حریفان خود  مقام قهرمانی را کسب کرد، تیم آمادگی جسمانی فارس در مکان دوم قرار گرفت و تیم همدان عنوان سوم این مسابقات را بدست آورد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.