مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار قایقران و دو مربی از کشورمان عازم رومانی شدند تا در رقابت های قایقرانی آبهای آرام جوانان و زیر 23 سال قهرمانی جهان حضور یابند که خوشبختانه یک قایقران و یک مربی از گیلان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: ایلیا نادرنژاد قایقران جوان و شایسته استان گیلان به همراه مهرشاد شریفی دیگر ملی پوش کشورمان در رشته کایاک در رقابت های قایقرانی آبهای آرام جوانان جهان شرکت می کنند.

وی ادامه داد: ایلیا نادرنژاد قایقران ملی پوش گیلانی که در چند سال اخیر رشد خوبی داشته ، در رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی جهان در رده سنی جوانان و در مسافت های 200 متر و یکهزار متر به مصاف رقبای خود می رود. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: همچنین انوش عباسی یکی از مربیان باسابقه قایقرانی استان گیلان به عنوان مربی تیم ملی کایاک در رده سنی جوانان در رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی جهان در رومانی حضور می یابد.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی جهان در دو رده سنی زیر 23 سال و جوانان از دهم مرداد ماه با حضور زبده ترین قایقرانان این رده های سنی از سراسر جهان به مدت چهار روز در رومانی برگزار می شود.

7285 /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.