مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به ایرنا گفت: فائزه رفیعی توانست در جریان مسابقات جایزه بزرگ روسیه با کسب دو پیروزی ارزشمند و 17 امتیاز در رتبه یکصد و شانزدهم شمشیربازان برتر جهان قرار گیرد.
سعید علیپور اظهار کرد: فائزه رفیعی در جریان رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ روسیه ، در اسلحه سابر به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت موفق شد برابر حریفانی از کشورهای فرانسه و دومینیکن به برتری دست یابد.
وی خاطرنشان کرد : محمدرهبری دیگر شمشیرباز گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها با شکست مقابل حریفی از روسیه میزبان این دوره از مسابقات، از رسیدن به جمع 32 نفر برتر بازماند.
علیپور افزود: در رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ روسیه ، زبده ترین شمشیربازان از کشورهای آسیایی و اروپایی حضصور داشتند که با هم به رقابت پرداختند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: فائزه رفیعی و محمد رهبری دو شمشیرباز شایسته گیلانی هفته آینده عازم رقابت های آسیایی هنگ کنگ می شوند.
در استان گیلان بیش از 200 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی شمشیربازی، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : گیتی بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.