مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های هفته نهم  از روز سه شنبه آغاز می شود که بازی تیم های داماش و بادران تهران روز پنجشنبه دوم آبان ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار و تیم داماش در این بازی مهم میزبان است.

میثم محبوب ادامه داد: متاسفانه  تیم داماش در چند هفته اخیر به دلیل مشکلات به وجود آمده، نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و از تیم های صدر جدولی فاصله گرفته اما امیدواریم  در این بازی خانگی این تیم برابر حریفش پیروز شود تا نتایج بد چند دیدار اخیر داماش به فراموشی سپرده شود.

وی بیان کرد: البته بادران تهران یکی از تیم های قدرتمند لیگ دسته اول بشمار می رود که هم اینک نیز این وضعیت مناسبی در جدول ره بندی دارد اما تیم داماش در این بازی میزبان است و امیدواریم  این تیم با حمایت طرفداران خود و همچنین با استفاده مناسب از شرایط میزبانی، برابر حریفش به برتری دست یابد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس تیم داماش در لیگ دسته اول، امیدواریم  طرفداران پرشور این تیم در این بازی خانگی همانند گذشته از تیم داماش حمایت کنند تا داماشی ها بتوانند با حمایت طرفداران خود و پیروزی برابر بادران هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند.

تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادان با حضور ۱۸ تیم  تیم بادران تهران با ۱۵ امتیاز در مکان ششم و داماش با ۱۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.