به گزارش خبرنگار ایرنا،   دو تیم فوتبال داماش گیلانیان و نود ارومیهعصر شنبه در جریان این مسابقه در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی حساس را کسب کنند.

این مسابقه، از هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، در یک هوای گرم و آفتابی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار و در نیمه اول ، دو تیم فوتبال داماش و نود ارومیه یک بازی متعادل و برابر را از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند فرصت های مهم گلزنی را به دست آورند و دروازه یکدیگر را باز کنند تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی پایان یابد.

در نیمه دوم نیز گرچه تیم داماش با حمایت طرفدارانش تا حدی برتر از حریف خود ظاهر شد اما در این نیمه نیز تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه هم بی فایده بود و در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.

قضاوت این دیدار را، علی اصغر مومنی با کمک های محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیاد بر عهدده داشتند که مرتضی عابدی به عنوان داور چهارم در این مسابقه یافت و امیربهرام حسینی نقوی نیز به عنوان ناظر گروه داوری این بازی حضور داشت.

تیم فوتبال داماش با ترکیب محمد ضیائی، آرمین منفردوست، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، سعید طالبی، میلاد صفایی، معراج پورتقی (سعید باقرپسند)، میثم میرپسندیده (جابر نصیری)، محمد مختاری، سینا شاه عباسی و حسین فاضلی(میعاد یزدانی) و بدون سرمربی رو در روی تیم نود ارومیه قرار گرفت.

با توجه به انجام سایر بازی ها و تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با حضور ۱۸ تیم ، تیم نود ارومیه با ۱۴ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال داماش نیز با کسب ۱۰ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.