محمدحسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین مسابقه های ملی ربات های کشاورزی برای اولین بار در خاورمیانه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با محوریت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری اولین مسابقه های ملی ربات های کشاورزی با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، استانداری گیلان، معاونت تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار می شود.

وی با بیان این که این مسابقه ها در پنج لیگ و در دو بخش آزاد و دانش آموزی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در بخش آزاد در سه لیگ ربات های نشانگر، پیمایشگر و ربات های چینشگر و در بخش دانش آموزی در دو لیگ ربات های  جابجا کننده گیاهان و روبات های سم پاش رقابت می کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بیان داشت: علاقمندان برای ثبت نام در مسابقه های ملی ربات های کشاورزی می توانند به پایگاه اینترنتی  www.Agrobotcup.com مراجعه کنند.

اولین مسابقه های ملی ربات های کشاورزی چهاردهم تا شانزدهم بهمن ماه امسال در دهکده الگویی بوم گردی آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار می شود.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.