به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم جان‌بابایی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهدای رضوانشهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بهره مندی از خدمات سلامت و بهداشت حق مردم است و باید نسبت به فراهم سازی زیر ساخت های لازم اهتمام ورزیم.

 معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن قول مساعد برای رفع کاستی های موجود در بیمارستان ۳۲ تخت خوابی رضوانشهر افزود: وزارت بهداشت و درمان در راستای خدمت به مردم و ایجاد زیر ساخت های بهداشت و سلامت برای هموطنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

 وی در ادامه برای رفع کاستی های بیمارستان شهدای رضوانشهر گفت: اقدام به استقرار پزشکان متخصص و عمومی و فراهم سازی امکانات بهداشتی برای ساکنین این شهرستان، خرید و نصب یک دستگاه دیالیز و یک دستگاه خودروی آمبولانس خواهیم کرد.

 همچنین محمدمهدی مظفری فرماندار رضوانشهر گفت: توجه ویژه برای بهبود وضعیت و رفع نواقص در این مرکز درمانی در راستای خدمات رسانی در امر بهداشت و سلامت به مردم شریف این منطقه از مهمترین خواسته ها و مطالبات است.

پروژه ساخت اولین بیمارستان رضوانشهر از سال ۱۳۹۰، در زمینی به مساحت یک هکتار در سه طبقه با ظرفیت ۳۲ تختخواب شامل امکانات اورژانس، رادیولوژی، دیالیز، آزمایشگاه، CCU ، ICU ، درمانگاه قلب، زایمان، مردان، کودکان، جراحی، داروخانه و ... انجام شده است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۳ / ۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.