رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از توسعه و پیشرفت بخش‌های زایمان و دیالیز بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدحسین صومی در مراسم افتتاح بخش سی ‌تی‌ اسکن اسپرال بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: در دولت تدبیر و امید با توجه به توسعه بیمارستان باقرالعلوم اهر در بخش های آی‌سی‌یو، سی سی یو، ان‌ آی ‌سیو و اورژانس در آینده نزدیک شاهد توسعه بخشهای زایمان و دیالیز این بیمارستان نیز خواهیم بود. 
وی از راه اندازی مرکز جامع روانشناسی و روان‌درمانی شهرستان در آینده نزدیدک نیز خبر داد و افزود: در این شهرستان تاکنون چندین مرکز بهداشتی و درمانی با پیشرفت بالای 90 درصد در حال احداث می باشد که بزودی مراحل تکمیلی آن به پیایان خواهد رسید. 
صومی در خصوص تأمین دستگاه MRI و تصویربرداری که یکی از خواسته های به حق مردم این شهرستان و مناطق همجوار می باشد، گفت: در کل مجموعه تجهیزاتی بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر مطلوب می باشد و امیدواریم در آینده نزدیک با پیگیری ها و مساعدت های مسئولان ذیربط نسبت به تهیه و تأمین دستگاه MRI  و دستگاه تصویربرداری برای این شهرستان اقدامات عملی صورت گیرد.   وی همچنین افزود: در بازدید معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان هریس از ایشان قول تأمین تجهیز و رفع نواقص این بیمارستان گرفته شد.
 در ادامه این مراسم نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز از ضرورت تأمین و تجهیز دستگاه MRI در بیمارستان این شهرستان خبر داد و افزود: دو سال قبل وزیر بهداشت و درمان از بابت تأمین و تجهیز دستگاه MRI در اهر قول و دستور داده‌اند ولی تاکنون عملی نشده است. 
بیت اله عبدالهی با اشاره به قدمت و مرکزیت اهر در منطقه ارسباران خواستار تأسیس دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان شد تا متقاضیان این رشته در شهرهای همجوار بدون دغدغه به جای تحصیل در تبریز بتوانند در این شهرستان ادامه تحصیل دهند. 
وی همچنین با اشاره به وضعیت فعلی بیمارستان قدیمی اهر گفت: متأسفانه این بیمارستان به جای تبدیل شدن به مرکز درمانی، اکنون به مدرسه، مهدکودک و هلال‌احمر تبدیل شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.