به گزارش ایرنا، خدیجه ربیعی فرادنبه روز شنبه در دیدار از طرح در دست ساخته بیمارستان بروجن تاکید کرد : این طرح هنوز به استانداردهای بیمارستانی لازم نرسیده است، به همین دلیل افتتاح آن به تاخیر افتاده است که در نخستین جلسه و ملاقات با وزیر راه و شهرسازی این نکات را به صورت جدی پیگیری می شود.
وی افزود : مسئولان باید نسبت به اجرای طرحهای مختلف و به ویژه طرح های مرتبط با سلامت عمومی جامعه توجه کافی داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضعف های موجود در طرحهای ساختمان بیمارستان بروجن باید رفع شود.
ربیعی فرادنبه اظهار داشت : ارائه خدمت به مردم از طریق ساخت طرحهای بی عیب و نقص و همچنین مطابق با فن آوری و تکنولوژی روز باید مورد توجه تمامی مسئولان ملی، استانی و شهرستانی باشد.
فرماندار شهرستان بروجن نیز گفت: طرح بیمارستان بروجن تاکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مسعود ملکی تاکید کرد : برای اجرای این طرح تاکنون 450 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی صورت گرفته است اما هنوز نواقصی دارد که باید آن را برطرف کرد.
وی افزود: مجموعه فعالیت های حوزه بهداشت، درمان و پزشکی حساسیت های خاص دارد و پروژه ها و طرح های این بخش باید با کمترین نقص تحویل مردم شود.
ملکی یادآور شد : موارد نقص طرح بیمارستان بروجن شناسایی شد و به پیمانکار، دستگاه مجری و دانشگاه علوم پزشکی ارائه شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد نیز گفت: 60 درصد تجهیزات پروژه بیمارستان بروجن از سوی این دانشگاه تهیه شده و آماده نصب است.
مجید شیرانی تاکید کرد: بقیه تجیهزات مورد نیاز طرح بیمارستان بروجن به تدریج آماده و نصب می شود.
وی افزود: راه اندازی بیمارستان بروجن باید همزمان با فعالیت بیمارستان قبلی صورت گیرد.
شیرانی تصریح کرد: البته نواقص فنی و مهندسی ، استانداردهای بهداشتی و درمانی طرح بیمارستان بروجن باید رفع شود.
وی یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی پس از رفع اشکالات و نواقص پروژه بیمارستان بروجن آن را به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تحول می دهد و پس از آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد قرار خواهد گرفت تا بتوان عملیات انتقال و تجهیز این طرح را انجام داد.
شیرانی اظهار داشت : با توجه به ضرورت رفع نواقص کنونی پروژه بیمارستان بروجن پیش بینی می شود این طرح حدود 4 تا 6 ماه دیگر به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت 239 تخت در زمینی به مساحت 39 هزار و 100 مترمربع و زیربنای 39 هزار و 100 متر مربع از سال 1388 آغاز شد و هم اینک به پیشرفت 97 درصدی رسیده است.
بیمارستان بروجن در 9 بخش تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان هر کدام با 56 تخت، بستری زنان و زایمان با 38 تخت، بستری کودکان با 36 تخت، اورژانس با 20 تخت، آی. سی. یو. (I.C.U) با 12 تخت، سی. سی. یو. (C.C.U) با 8 تخت، ان. آی. سی. یو. (N.I.C.U) با 5 تخت و پی. سی. سی. یو. (P.C.C.U) با 8 تخت فعال می شود.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.