محمد عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این شهرستان مرکز تصویربرداری مجهزی وجود دارد که از سایر شهرستان‌های همجوار نیز به آن مراجعه می کنند اما نبود متخصص رادیولوژیست در این فضای مناسب این بخش را با مشکل روبرو کرده است.
وی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی در بیمارستان بوکان فعال بوده و سالانه 50 هزار نفر به آن مراجعه می کنند، اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر متخصص رادیولوژیست، نیازمند متخصص مغز و اعصاب نیز است که تلاش می شود در نیمه دوم امسال 2 متخصص رادیولوژیست و یک متخصص مغز و اعصاب جذب شود.
عباسی در مورد مراحل احداث بیمارستان 200 تختی این شهرستان نیز گفت: این طرح که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان کلنگ زنی شد در شهریور ماه امسال مراحل اجرایی آن آغاز می شود.
وی ادامه داد: اعتبار ساخت این بیمارستان در بودجه سال جاری مصوب شده و مراحل آزمایش خاک آن نیز توسط کارشناسان انجام شده و هم اکنون در حال طراحی نقشه است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: در بیمارستان جدید بوکان که در جوار بیمارستان فعلی احداث می شود ۱۸ تخت LDR در بیمارستان جدید تصویب شده که این تخت ها ویژه زایمان طبیعی برای مادران باردار با امکانات کامل، پرستار و مامای اختصاصی است.
به گزارش ایرنا، بوکان دارای یک بیمارستان با 250 تخت بیمارستانی است که داری بخش های مختلف از جمله بخش جراحی زنان و مردان، بخش های ان آی سی یو، آی سی یو، کودکان، مرکز تصویربرداری و دیگر بخش های بیمارستانی است.
یک هزار و 200 نفر پرسنل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم اکنون مشغول خدمات دهی به مراجعه کنندگان هستند.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.