معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حذف سقف ویزیت بیمارستان دولتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و افزود: دستورات لازم دراین خصوص داده شده که این موارد در مناطق محروم لحاظ نشود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، معاون درمان وزیر بهداشت  در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: اولویت بعدی وزارتخانه تهیه و اختصاص دستگاه MRI در این شهرستان می باشد که امیدواریم به زودی این کار نیز عملی گردد. 
قاسم جان بابائی همچنین از ساخت مرکز بزرگ زنان و زایمان در شهرستان اهر خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با تکمیل این مرکز تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز به نحو شایسته تأمین و تجهیز شود تا بانوان این منطقه و شهرهای همجوار از مزایای این مرکز بهره مند شوند.   وی همچنین برای ایجاد مرکز سلامت اعصاب و روان در محل بیمارستان قدیم اهر اعلام آمادگی کرد و گفت: در صورت حمایت های لازم و واگذاری محل بیمارستان قدیم آمادگی داریم با راه اندازی و تجهیز یک مرکز بزرگ جامع سلامت اعصاب و روان در این محل کلیه خدمات بیمارستانی را از سرپایی تا بستری را انجام دهیم . 
معاون درمان وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به بازدیدی که امروز از بیمارستان 64 تختخوابی هریس انجام داد، گفت: بیمارستان هریس یکی از بیمارستان های نمونه کشور بوده که دارای بخش همودیالیز، رادیولوژی، زایمان، بخش اورژانس، درمانگاه تخصصی، آزمایشگاه، بخش مراقبت از نوزادان، سه اتاق عمل ، داروخانه و پانسیون پزشکان است و روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار را در بخش‌های اورژانس و درمانگاه‌های تخصصی پذیرش می‌کنند. 
جان بابائی افزود: خوشبختانه با احداث این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی و فعال شدن 9 رشته تخصصی از جمله جراحی، زنان، اطفال و داخلی را به طور دائم و 9 رشته تخصصی سرپایی در این بیمارستان هستیم و  امیدواریم در آینده نزدیک تمام کمبودهای این بیمارستان از جمله دستگاه اکو قلب، آندوسکوپی، سونو گرافی، لاپاروسکوپی و معاینات چشم رفع گردد. 
بر اساس این گزارش؛ با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولان شهرستان اهر بخش سی تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.