به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش شامگاه چهارشنبه در بازدید از بیمارستان 132 تختخوابی آستارا در جمع خبرنگاران افزود: بیشتر تجهیزات این بیمارستان توسط وزارت بهداشت و درمان خریداری شده و بخش کوچکی از آن از تجهیزات نو بیمارستان سابق به این مرکز درمانی انتقال داده شده است.
وی اضافه کرد: برای تکمیل و تجهیز بیمارستان جدید شهید بهشتی آستارا بالغ بر 450 میلیارد ریال هزینه شده است.
رنجکش با بیان اینکه بیمارستان 132 تختخوابی آستارا، بستر گردشگر درمانی را در این شهرستان فراهم خواهد کرد، اظهار کرد: سالانه دو هزار نفر از اتباع آذری با گذر از مرز زمینی آستارا به بخش های درمانی استان گیلان مراجعه می کنند و در حال حاضر 10 درصد این جمعیت از خدمات درمانی این شهرستان بهره مند می شوند.
بیمارستان 132 تختخوابی آستارا هم زمان با سفر رئیس جمهوری به گیلان امروز (دهم فروردین ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح خواهد شد.
بیمارستان 132 تختخوابی آستارا به مساحت 20 هزار و 650 متر مربع احداث شده و دارای بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی است.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، امروز (پنجشنبه دهم فروردین ماه) بمنظور افتتاح 15 طرح عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری به استان گیلان سفر می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای یک بیمارستان 104 تختخوابی است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.