به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر حاج محمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت افزود: پیش بینی ما اینست که شهرداری کلانشهر رشت ۵۰۰ میلیارد تومان از ۱۷ دستگاه اجرایی طلبکار باشد که این مبلغ شهرداری را پنج سال جلو می اندازد.

وی با اشاره به بند( و )تبصره پنج قانون بودجه کل کشور به دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: بر این اساس به دستگاه های اجرایی اجازه داده شده که حساب و بدهی هایشان را به شهرداری مشخص و تهاتر کنند که با توجه به اهمیت این موضوع ذی حسابان دستگاه های اجرایی به این مهم توجه داشته و کمک کنند.

شهردار رشت با بیان اینکه این فرصت در قالب بند (و) تبصره پنج قانون کشور برای اولین و آخرین بار وجود خواهد داشت و سال آینده این فرصت را نداریم، خاطر نشان کرد: بسیاری از شهرداری های کشور از این فرصت استفاده کردند.

وی خواستار برگزاری نشستی با حضور ذی حسابان دستگاه های اجرایی بدهکار با ذی حساب شهردای کلانشهر رشت شد و تصریح کرد: همه بایستی با کمک و تعامل از این فرصت ایجاد شده، استفاده کنیم.

حاج محمدی با بیان این که مدیریت شهری بدون پول ، کاری نمی تواند انجام دهد، بیان داشت: درآمد شهرداری ها، درآمدی ناپایدار بود در حالیکه خدمات این مجموعه شبانه روزی است و در زمان حاضر چهار هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی در شهرداری رشت مشغول به کار هستند.

جلسه شورای اداری امروز (پنجشنبه) به ریاست میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.