به گزارش ایرنا، عباس امینی زاده روز شنبه دردومین نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری بندرعباس افزود: تمامی نیروهای سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی و مجموعه مدیریت بحران و همچنین سایر نیروهای شهرداری بندرعباس از بخش های مختلف ناحی سه گانه، مناطق سه گانه، مدیریت تخلفات، معاونت خدمات شهری و برخی بخش‌ های دیگر همچنان آماده ‌هستند.
وی بیان داشت: علاوه بر نیروی انسانی، تمامی ماشین ‌آلات و تجهیزات لازم ویژه مدیریت شهرداری بندرعباس نیزبرای مدیریت هرچه بهتر بارندگی ‌ها در بعد از ظهر امروز شنبه و فردا یکشنبه در حالت آماده ‌باش و استفاده قرار دارد.
شهردار بندرعباس اظهارداشت: 66 دوربین شهری نیز به صورت لحظه‌ای معابر اصلی و برخی معابر فرعی این شهر را پایش می کنند.
امینی زاده ادامه داد: طی روزهای اخیر، در 2 مرحله به ساکنان خانه‌هایی که در مسیر سیلاب احتمالی قرار داشته و همچنین خانه‌هایی که بر اثر بارندگی شدید احتمال تخریب یا وقوع خسارت جزئی و کلی را دارند، نیز اخطارهای لازم داده شده است.
وی یادآورشد: خانه‌هایی نیز که در بارندگی های اخیر دچار خسارت شده و بخشی از آن تخریب شده نیز، اخطار جدی گرفته‌اند.
این مسوول همچنین از استقرار سه تیم نجات غریق در سه نقطه از بلوار ساحلی شهر خبر داد.
امینی زاده در پایان از تمامی شهروندان خواست باتوجه به اطلاعیه‌ ها و اخبار رسمی از منابع موثق و همچنین بی ‌توجهی به خبرهای غیررسمی، نکات ایمنی و موارد یاد شده را جدی بگیرند.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، یک موج بارشی بسیار فعال از روز جمعه 23 تا دوشنبه 26 فروردین ماه این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب ناپایداری جوی و دریایی قابل توجه خواهد شد.
در پی پیش بینی هواشناسی و هشدارهای مدیریت بحران استان و همچنین برای جلوگیری حوادث احتمالی ناشی بارندگی سیلاب امروز شنبه و فردا یکشنبه مدرسه ها و دانشگاههای استان هرمزگان تعطیل اعلام شده است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.