مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول اعلام شد که بر این اساس ، وفاپیشه که سابقه قضاوت در رقابت های لیگ برتر را دارد، به عنوان داور دیدار داماش و سرخپوشتان پاکدشت اعلام شد.

علیرضا وهابی افزود: همچنین رامین بابایی و محمد شاکر به عنوان کمک داور، محمدباقر پورباقر به عنوان داور چهارم و  شاهین حاج بابایی نیز ناظر گروه داوری دیدار تیم های داماش گیلان و سرخپوشان پاکدشت خواهند بود.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال داماش گیلان و سرخپوشان پاکدشت از ساعت ۱۸ فردا  ۳۱ مرداد ماه در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

وی در ادامه به میزبانی تیم ملوان بندرانزلی از آرمان گهر سیرجان نیز اشاره و بیان کرد: این دیدار نیز روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود که طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت.

وهابی اضافه کرد: همچنین محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیاد به عنوان کمک داور  ، شبیر بهروزی به عنوان داور چهارم  و حسن کامرانی فر به عنوان ناظر گروه داوری این مسابقه حضور خواهند یافت.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.