به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار حساس نمایندگان بسکتبال کرمانشاه و آمل در حالی برگزار می شود که هردوی آن ها امید زیادی به این مسابقه دارند، از یک سو تیم ابزارسازان درمانگر با پیروزی در این دیدار لیگ برتری می شود و از سوی دیگر کوچین (کاله) هم با برتری در آن کار را به بازی سوم می کشاند.
بازی اول 2 تیم روز جمعه (سوم اسفند) در کرمانشاه برگزار شد که تیم ابرازسازان درمانگر توانست در دیداری منطقی با حساب «85 بر 75» پیروز شود تا 50 درصد راه صعود را پیموده باشد.
بدون شک صعود ابزارسازان به رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور موقعیت بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت ورزش کرمانشاه فراهم می کند.

**بازیکنان ابزارسازان درمانگر برای صعود به لیگ برتر لحظه شماری می کنند
مدیرعامل باشگاه ابرازسازان درمانگر در آستانه بازی حساس تیمش برابر کوچین آمل به خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان تیم ما برای حماسه سازی و صعود به لیگ برتر لحظه شماری می کنند.
علیرضا سالکی افزود: بازیکنان تیم از روحیه بسیار خوبی برخوردارند و طی یک هفته اخیر نیز تمرینات بسیار خوب و با نشاطی داشته اند و برای دیدار امروز کاملا آماده هستند.
وی تصریح کرد: به منظور افزایش توان تیمی و همچنین آمادگی مطلوبتر بازیکنان اعضای تیم را از روز یکشنبه (5 اسفند) به اردوهای آمل و بابل اعزام کردیم تا هم با فضای سالن و محیط آنجا آشنا شوند و هم از لحاظ روحی تقویت شوند.
سالکی یادآور شد: بازیکنان تیم ابزارسازان درمانگر مصمم هستند با ارائه نمایشی بهتر از دیدار اول در مسابقه امروز هم به برتری رسیده و صعودی تاریخی به رقابت های لیگ برتر داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر همچنین با بیان اینکه کوچین آمل یک تیم فرامیلیاردی و قدرتمند است، گفت: اکثر بازیکنان آن عضو تیم ملی جوانان هستند و مربی این تیم نیز در تیم ملی حضور دارد.
وی گفت: آنچه که در دیدار امروز بسیار حائز اهمیت و اعضای کادر فنی و بازیکنان باید به آن توجه کنند تغییر شکل و سبک بازی نسبت به مسابقه اول است چرا که حریف بازی بازیکنان را آنالیز کرده و به طور قطع برای مهار آن ها برنامه هایی خواهند داشت.
سالکی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ابزارسازان درمانگر با پیروزی در دیدار دوم و قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر عیدی خوبی به مردم نجیب و شریف کرمانشاه بدهند.
دیدار تیم های بسکتبال کوچین آمل و ابزارسازان درمانگر کرمانشاه عصر امروز (پنجشنبه 9 اسفند) در شهر آمل برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.