رسول بنایی کیا روز شنبه پیش از دیدار تیمش مقابل شهروند اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیروزی در هفته گذشته مقابل تیم شهرداری تبریز بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.
وی بیان کرد: تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم و از تیم شهروند اراک شناخت کافی داریم و با آنالیزی که انجام داده ایم بر نقاط ضعف و قوت حریف آگاه هستیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امید می رود در دیدار فردا ضمن ارایه یک بازی تماشاگر پسند نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم و بار دیگر دل هواداران شهر عشاق والیبال را شاد کنیم.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر کشور از ساعت 16 فردا /یکشنبه/ در سالن شهیدان ثامنی اراک به مصاف تیم شهروند این شهر می رود.
قضاوت این دیدار را بهروز جعفری با کمک مهدی نویدی بر عهده دارد؛ محمد حسن خوشدل ناظر داوری و حسین پورکاشیان ناظر سازمان لیگ در این مسابقه است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه چهارشنبه گذشته در دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور پرشور هواداران ارومیه ای برگزار شد، فاتح دربی آذربایجان مقابل همنام تبریزی شد.
رسول بنایی کیا پس از استعفای ناصر شهنازی، از هفته بیستم این رقابت ها هدایت تیم شهرداری ارومیه را بر عهده گرفته است.
تیم شهرداری ارومیه هم اکنون 13 امتیازی است و با کسب چهار برد و 14 باخت در رده دوازدهم جدول قرار دارد؛ تیم شهروند اراک با 23 امتیاز در رده نهم است.
تیم شهرداری ارومیه در ابتدای فصل با سرمربی گری جاوید محسنی نیا وارد کوران این رقابت ها شده بود.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.