مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دلیل آماده نبودن ورزشگاه سردارجنگل رشت ، بازی حساس تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان انزلی در جام حذفی کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی برگزار می شود.
علیرضا وهابیی اظهار داشت : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ، عصر شنبه هفته آینده 18 شهریورماه رو در روی هم قرار می گیرند.
وی افزود: طبق قرعه کشی انجام شده ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی حساس میزبان شناخته شد و با توجه به شرایط موجود، این دیدار در ورزشگاه شهید عضدی انجام خواهد شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: بی شک ، این بازی ، یکی از دیدارهای مهم و حساس مرحله سوم رقابت های جام حذفی کشور محسوب می شود و امیدواریم شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم سپیدرود و ملوان باشیم.
وهابی اضافه کرد: مسئولان هیات فوتبال گیلان نیز از طرفداران دو تیم تقاضا دارند هنگام برگزاری مسابقه ، فقط تیم خود را تشویق کنند تا نظاره گر یک بازی زیبا و به دور از حاشیه باشیم.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ برتر حضور دارد، اولین دیدار خود در مسابقات جام حذفی را در مرحله سوم و مقابل تیم ملوان انزلی برگزار می کند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.