به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز سه شنبه به مناسبت روز تشکل های اجتماعی در نشست با اعضای سازمان های مردم نهاد در فرمانداری گفت: از ظرفیت نخبگان و آحاد مختلف جامعه برای توسعه همه جانبه شهرستان آستارا باید استفاده شود و سمن ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی اضافه کرد: انسان توسعه یافته به حقوق مدنی خود آگاه است و همین امر زمینه ای برای پیشرفت در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را فراهم می کند.

وی بیان کرد: حفاظت از محیط زیست، حمایت از طرح های گردشگری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در محور فعالیت های سازمان های مردم نهاد قرار بگیرد و دولت از سمن های فعال حمایت می کند.

فرماندار آستارا بیان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه خاصی به سمن ها دارد و یکی از مبانی ارزیابی دستگاه های اجرایی، چگونگی استفاده آنها از ظرفیت سمن هاست و خوشبختانه هفت سازمان مردم نهاد در شهرستان آستارا فعال هستند.

وی ادامه داد: آوازه فعالیت برخی از سمن های آستارا به سطح ملی نیز رسیده و مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه سازمان های مردم نهاد قرار بگیرد زیرا توسعه با رویکرد ملی ارزشمند است.

رستم زاد گفت: مشارکت نخبگان و خیران برای پویایی سمن ها ضروری است و آستارا از نظر تعداد سمن ها جزو شهرستان های پیشرو استان است. 

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

۷۱۰۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.