فرماندار شهرستان رشت گفت: کسب قدرت، هدف اولیه تحزب گرایی است و برونداد این نوع فعالیت ها می‌بایست منجر به تامین سعادت یک ملت شود و توسعه همه جانبه کشور را رقم بزند.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده در دیدار با اعضاء شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه گیلان با بیان اینکه، نقش احزاب سیاسی در آگاهی بخشی به افکار عمومی و ارتقاء دانش عمومی بی‌بدیل است، اضافه کرد: تحزب گرایی می‌تواند علاوه بر رشد مشارکت سیاسی مردم در اداره کشور، توسعه کشور را نیز در پی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش محوری احزاب در توسعه سیاسی، اجتماعی و‌ فرهنگی جوامع بشری، خاطرنشان کرد: کسب قدرت، هدف اولیه تحزب گرایی است و برونداد این نوع فعالیت ها می‌بایست منجر به تامین سعادت یک ملت شود و توسعه همه جانبه کشور را رقم بزند.

فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: در تحزب گرایی هدف اولیه کسب قدرت ‌و هدف نهایی خدمت صادقانه به مردم است.

 مومنی زاده با ابراز تأسف از گسست موجود در بین نخبگان سیاسی کشور، تصریح کرد: اگر می خواهیم در راستای خدمت به مردم گام برداریم، رفع گسست پیش آمده یک ضرورت ملی محسوب می شود و در این خصوص احزاب سیاسی نقش اساسی دارند.

وی در ادامه سخنانش، با بیان اینکه باید فرهنگ تحمل در بین نخبگان سیاسی کشور تقویت شود، گفت: تحمل انتقاد و سخن مخالف هنر مردان سیاست است و می‌توان با گفتگو بسیاری از مشکلات و موانع را از پیش رو برداشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر لزوم ایجاد فضای نقد در جامعه، خاطرنشان کرد: امکان ندارد در یک جامعه همه مثل هم فکر کنند و اتفاقا باید فرهنگ نقد را در جامعه گسترش دهیم چراکه تنوع و تکثر، فی نفسه مثبت است و می تواند رشد و توسعه را به همراه داشته باشد.

مومنی زاده به پیشینه حزب کارگزاران سازندگی در عرصه سیاسی کشور اشاره کرد و یادآور شد: حزب کارگزاران سازندگی همواره حزبی تاثیرگذار در عرصه سیاسی کشور و نام آشنا در بین عموم مردم بوده است و باید از ظرفیت های مشابه برای توسعه هرچه بیشتر کشور بهره برد.

فرماندار شهرستان مرکز استان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در طول ۴۰ سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف بودیم اما مسلم است همچنان با نقطه مطلوب فاصله ی زیادی داریم و ضرورت دارد با تعامل و وحدت رویه و بهره گیری از همه ظرفیت های ملی، جهت تقویت بیش از پیش رفاه اجتماعی، امنیت و توسعه کشور گام برداریم.

 میرشمس مومنی زاده با ابراز تأسف از وجود برخی نارسایی ها و آسیب های اجتماعی در جامعه، تاکید کرد: ایران اسلامی سرشار از مواهب خدادادی و ظرفیت های چشمگیر انسانی است و حال که در تمامی بزنگاه های تاریخی شاهد حضور و حمایت بی شائبه و فعال مردم در کنار مسئولان هستیم، انتظار می رود خدمت صادقانه به مردم سرلوحه عملکرد ما قرار گیرد.

وی در ادامه، به ظرفیت عظیم نسل جوان کشور اشاره کرد و گفت: جوانان موتور محرک جامعه هستند و زیبنده نیست این ظرفیت مغفول بماند.

فرماندار شهرستان رشت در پایان سخنانش با بیان اینکه جامعه ما امروز بیش از پیش تشنه وحدت است، خواستار تعامل و همراهی همه ظرفیت های ملی برای پیشرفت و توسعه کشور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.