به گزارش ایرنا، عباس عزیزخانی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم شهرستان ابهر اظهار داشت: 12 اردیبهشت ماه و روز معلم یادآور شکوه و عظمت مردان و زنان دلباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: امروز فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خود را تقدیم فرهنگیان و معلمان نماییم که برای تکوین حیات طیبه همان حیاتی که مقصد و هدف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: حیات طیبه همان خیر دنیا و آخرت است و حرکت به سمت سعادت جامعه بشری بر محور صلح، امنیت، عدالت، معنویت و تمامی فضایل اخلاقی است.
وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به خود می بالید که بهره مند از وجود معلمان فرهیخته است که به عنوان سربازان ولایی خط مقدم آموزش و پرورش در صدد تحقق بخشیدن به عدالت آموزشی بر اساس منویات رهبر عزیز هستند.
عزیزخانی یادآور شد: اکنون در دهه پنجم انقلاب با سرلوحه قرار دادن گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری تنظیم شده امیدواریم شاهد آینده ای امید بخش، روشن و پربار باشم.
این مسئول ادامه داد: کشور و شهر عزیزمان به قله های پیشرفت و چشم انداز توسعه دست نخواهد یافت مگر اینکه زمینه شکوفایی انسان های خلاق و متدین،معتقد، عدالت جو و اخلاق مدار فراهم شود و این مهم تنها توسط معلمان عزیز اجرایی می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم فرماندار ابهر نیز از تلاش های معلمان و فرهنگیان تقدیر کرد و در پایان از معلمان و فرهنگیان شهرستان تجلیل به عمل آمد.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.