به گزارش خبرنگار ایرنا کامبیز بابایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه آستارا افزود: امروز در خط مقدم جنگ نرم، فعالان رسانه و فضای مجازی قرار دارند و باید توطئه های دشمنان را با برنامه ریزی منسجم خاموش کنیم.

وی اظهار کرد: صیانت از منافع ملی کشور، جزو رسالت های خبرنگاران است و خبرنگاران حرفه ای نباید تحت تاثیر جوسازی ها و شایع پراکنی های دشمنان قرار گیرند.

وی بیان کرد:در قالب گردان های سایبری، تحرکات دشمن رصد می شود اما کافی نیست و مانند جنگ تحمیلی، آحاد مردم باید در صحنه باشند تا از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کنیم.

مدیر دفتر خبری صدا و سیما در آستارا گفت: دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی به ویژه در بین جوانان به دنبال بزرگ کردن مشکلات هستند و اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی درست، زمینه توسعه همه جانبه را فراهم کنند.

وی افزود: معرفی ظرفیت ها و توانمندی های آستارا از طریق خبرگزاری ها و صدا و سیما بخشی از فعالیت های اصحاب رسانه آستارا است و باعث جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه می شود.

 ۱۷مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرناست که در سال ۱۳۷۷ به همراه دیپلمات های ایران در مزار شریف افغانستان، در حمله طالبان به شهادت رسید و این روز به نام روز خبرنگار نامگذاری شد و در آستارا دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری های مطرح و حدود ۹ نشریه محلی فعالیت دارند.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.