به گزارش خبرنگار ایرنا معاون تربیت بدنی پایگاه مقاومت شهید آهنی آستارا غروب پنجشنبه در آئین اختتامیه مسابقات در این پایگاه گفت: این مسابقات برای نخستین بار با شرکت ۱۵ خبرنگار خبرگزاری  ها و نشریات آستارا و جهت تقدیر از فعالیت های خبرنگاران در زمینه پوشش اخبار ورزشی این شهرستان برگزار شد.

کاظم داوری افزود: در رشته ورزشی دارت میثم ربانی، تابان هاشم نیا و رامین بشرویه و در رشته ورزشی فوتبال دستی تابان هاشم نیا، آرش جوهری و مهدی حسین نژادی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از بخش های دیگر اختتامیه این مسابقات بود.

۱۷مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرناست که در سال ۱۳۷۷ به همراه دیپلمات های ایران در مزار شریف افغانستان، در حمله طالبان به شهادت رسید و این روز به نام روز خبرنگار نامگذاری شد و در آستارا دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری های مطرح و حدود ۹ نشریه محلی فعالیت دارند.

دانش آموزان آستارا امداد و نجات را آموزش دیدند

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا دوره آموزش امداد و نجات، عصر پنجشنبه با شرکت حدود ۱۰ نفر از دانش آموزان دختر در جمعیت هلال احمر آستارا برگزار شد.

سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا در حاشیه این دوره گفت: افراد حاضر در این دوره با نحوه اطفای حریق، بانداژ، آتل بندی و اسکان اضطراری مصدومان فرضی آشنا شدند و جهت شرکت در اردوی امداد و نجات سازمان دانش آموزی کشور، به تهران اعزام خواهند شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و ۱۷ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.