ریحانه فرخی ملکی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، با بیان این که سال آخر دبیرستان به دلیل مشکلاتی نتوانستم در مدرسه حاضر شوم، افزود: با برنامه ریزی، در منزل درس های سال آخر دبیرستان را با موفقیت گذراندم و هم این که در کنکور رتبه هشتم رشته علوم تجری را به دست آوردم.

وی با بیان این که روزانه به طور میانگین ۱۰ ساعت درس خوانده و از منابع زیادی برای تست زدن استفاده کردم، خاطر نشان کرد: به این دلیل که با کیفیت و دقیق درس می خواندم، این ساعت برایم کافی بود.

دانش آموز گیلانی دارنده رتبه هشتم کنکور سراسری ۹۸ با اشاره به بهره گیری از راهنمایی های مشاور تصریح کرد: از مشاور ایده های جدید می گرفتم و ایده ها را دقیق اجرا می کردم.

وی ضمن قدردانی از پدر و مادرش اظهار کرد: از همه افرادی که سهمی در این موفقیتم داشتنند شامل خانواده، مدیر و مشاوران مدرسه قدردانی می کنم.

ملکی از دانش آموزان خواست تا برای موفقیت، وقتشان را سر کلاس های بیهوده نگذرانند، کتاب ها و منابع برای موفقیت در تحصیل را خودشان پیدا کرده ، نقاط قوت را نگه داشته و نقاط ضعف را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا امسال دو دانش آموز از گیلان رتبه های تک رقمی کنکور را کسب کردند؛ آریا جلالی ( دانش آموز مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی لاهیجان) رتبه چهارم گروه ریاضی و فنی و ریحانه فرخی ملکی از رشت ( دانش آمور دبیرستان فرزانگان ناحیه یک رشت)  رتبه هشتم گروه آزمایشی علوم تجربی را به دست آورده اند.

اسامی ۱۵ برگزیده کنکور سراسری سال ۹۸ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صبح امروز (۱۵مردادماه) توسط معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

آزمون سراسری سال ٩٨ ، ۱۳ و ۱۴ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار شد که چهار هزار و ٥٧٥ داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی، هشت هزار و ٦٧٨ داوطلب در گروه ازمایشی علوم انسانی،  دو هزار و ٥٣٦ داوطلب در گروه ازمایشی هنر ، ١٧ هزار و ٢٩٢ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و پنج هزار و ٢١٦ داوطلب زبان‌های خارجی رقابت کردند.

در سال تحصیلی گذشته، افزون بر ۳۹۳ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.