مهران فیض امام دوست روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: برای کسب مقام قهرمانی همه بازیکنان و کادر فنی زحمات زیادی کشیدند که خوشبختانه در نهایت  برای اولین بار موفق به کسب مقام قهرمانی جهان شدیم .

وی ادامه داد: من به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی سهم کوچکی در این قهرمانی داشتم و خوشحالم که موجب شادمانی مردم شدیم و  امیدوارم این روند رو به رشد تیم ملی جوانان همچنان ادامه یابد.

وی اضافه کرد: سطح کیفی این دوره از رقابت ها بسیار بالا بود و همه تیم ها از آمادگی خوبی برخوردار بودند به طوری که قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان حذف شدند .

بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال جوانان ایران جدی ترین حریف تیم ملی در این دوره از رقابت ها را  ایتالیا عنوان و تصریح کرد: ایتالیا تیم بسیار قدرتمندی است و این تیم توانست در مرحله گروهی ما را شکست دهد اما در فینال ما توانستیم با غلبه بر این تیم قهرمان جهان شویم.

وی با انتقاد از نحوه معافیت ملی پوشان قهرمان جهان خاطرنشان کرد: برای کسب مقام قهرمانی جهان هر ۱۲ بازیکن زحمت کشیدند اما  معافیت از خدمت سربازی به ۱۰ بازیکن تعلق گرفت و چون سن من کمتر است این قانون به من تعلق نگرفت.

فیض امام دوست در ادامه اظهار کرد: از مقام معظم رهبری  خواهش می کنم که به پاس این قهرمانی ارزشمند، دستور دهند تا این قانون شامل حال من نیز شود.

وی با اشاره به حضورش در تیم کاله آمل  افزود: قبل از آغاز رقابت های قهرمانی جوانان جهان قراردادم را با تیم کاله آمل تمدید کردم و در رقابت های فصل جاری لیگ برتر ایران نیز با این تیم در مسابقات حضور می یابم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران  در  رقابت های قهرمانی جوانان جهان در بحرین برای نخستین بار در تاریخ این تیم  روی سکوی قهرمانی جهان قرار گیرد.

مهران فیض امام دوست والیبالیست گیلانی که به همراه تیم ملی جوانان ایران قهرمان جهان شد، عنوان قهرمانی نوجوانان جهان، قهرمانی جوانان آسیا و جام بهترین مدافع جوانان آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد. 
 

۷۲۸۵ /۶۰۳۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.