در پیامی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صادر شده، آمده است: با عنایت خداوند متعال و تلاش های شما جوانان عزیز بار دیگر پرچم پرافتخارجمهوری اسلامی ایران بر قله پیروزی و قهرمانی درجهان به اهتزاز درآمد، اقتدار و عزت  ایران اسلامی و توانمندی جوانان پرانگیزه، با نشاط و مؤمن کشور به رخ جهانیان کشیده شد و نشان داد تیم والیبال جوانان کشورمان تبدیل به یکی از قدرت‌های جهان شده و پیروزی در مقابل تیم های بزرگ، بیانگر قدرت بلامنازع تیم ملی کشورمان است.

امام جمعه ارومیه با تبریک قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال جوانان ایران اسلامی محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بازیکنان ومسوولان و کادر فنی تیم ملی، اظهار امیدواری کرده است که در ادامه این روند موفقیت‌آمیز، تیم ملی والیبال جوانان  کشورمان درعرصه های مختلف بین المللی نیز بدرخشد و موجبات خوشحالی مردم، امید و نشاط در جامعه را فراهم کند.

پنج نفر از اعضای تیم ملی جوانان ایران که به قهرمانی جهان رسید، از شهر ارومیه به عضویت تیم درآمده اند.

تیم ملی جوانان ایران شامگاه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در منامه بحرین در دیدار فینال به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی سه بر ۲ برای نخستین بار جام طلایی این رقابت ها را بالای سر برد.  

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان، از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد به میزبانی منامه بحرین برگزار شد؛    ایران در ۱۹ دوره گذشته فقط یک بار در سال ۲۰۰۷ به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود که در آن مسابقات نیز به مدال برنز رسید.

تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان مسابقات زیر ۱۹ سال جهان شده بود. بیشتر بازیکنان حاضر در تیم کنونی جوانان، همان ترکیب تیم نوجوانان ۲ سال قبل هستند که حالا یک قهرمانی جهان دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.