مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با توجه به اعتبارات محدود تمام کوشش مان در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدن به استاندارد سرانه کشوری خواهد بود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مریم بخشی در دیدار با فرماندار شهرستان لاهیجان به ارزان و آسان سازی ورزش در استان و نیز گسترش ورزش همگانی در روستاها اشاره کرد و گفت : تجهیز خانه های ورزش روستایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از محوری ترین کارهای ما برای نزدیک شدن به سرانه فضاهای ورزشی خواهد بود.

مریم بخشی با بیان اینکه وقتی پروژه ها ملی و اعتبارات ملی است قول دادن سخت است ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا پایان سال 98 این پروژه به پایان برسد .   وی در خصوص استخر مهر هم خاطرنشان کرد ، همه می‌خواهیم به ورزش گیلان کمک کنیم اما باید در نظر داشته باشیم که درآمد ورزش گیلان ماهیانه 120 میلیون تومان است و دو همایش پیاده روی 140 میلیون تومان هزینه می برد.   وی به تنگناهای ورزش اشاره کرد و گفت : وقتی مکانی را به رایگان از مزایده خارج میکنیم و بابت آن وجه دریافت می شود اگر شکایت شود مدیرکل ورزش باید جریمه را بپردازد.   بخشی گفت : اولین سالی است که شرکت در مزایده به صورت سامانه ای شده است و هیات های ورزشی شانس بالایی برای شرکت در مزایده دارند.   وی با یادآوری این نکته که خرج ورزش از درآمد سالن ها خیلی بالاتر است، تصریح کرد: استخر مهر دویست میلیون اعتبار برای تعمیرات سقف در نظر گرفته شد، که بعد از اتمام کار پیمانکار گفت: کف استخر دارای اشکالات فنی است و ما بدون قرارداد 300 میلیون برای تعمیر کف سالن با ایشان تعهدی کردیم که این تعمیر هم به پایان رسید و تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.