فردین مهرابیان روز شنبه در حاشیه برگزاری دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی از سال ۸۹ در این استان به اجرا درآمد و امسال دهمین دوره برگزاری این طرح است.

وی بیان داشت: در این مدت کارگاه های مختلفی از جمله سبک زندگی اسلامی، اصول تعیلم و تربیت، مبانی سیاسی اسلام، اخلاق حرفه ای و سبک زندگی اسلامی برای شرکت کنندگان در این طرح برگزار شده است.

وی با بیان این که در برگزاری دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از امروز (شنبه) ، ۱۲۷ نفر شرکت دارند، اظهار داشت: رفع شبهات، تبادل اندیشه بین اساتید و نخبگان شرکت کننده در این طرح در دو موضوع سبک زندگی اسلامی و اخلاق حرفه ای از اهداف برگزاری این دوره است.

مهرابیان با بیان این که در برگزاری دهمین دوره این طرح، ۱۳ نفر از اساتید دانشگاه فرهنگیان و یک استاد از دانشگاه شاهرود مهمان هستند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان این دانشگاه یکی از منظم ترین دانشگاه های کشور است.

وی با اشاره به برگزاری شصت و یکمین نشست اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه اجرای این طرح ، خاطر نشان کرد: کلاس های دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان این دانشگاه از ساعت ۳۰: ۸ تا ۱۲ در دو پانل برگزار می شود و از ساعت ۱۲ تا ۱۳ مسایل برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده است. 

طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان تا چهارشنبه هفته  جاری در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت ادامه دارد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.