معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سومین دوره آموزش آمادگی در برابر مخاطرات با حضور مسئولان و دبیران خانه های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان های لنگرود، املش و رودسر برگزار شد.
بهزاد پرستش با بیان این که آموزش مسئولان خانه های هلال برای بالا بردن توانمندی جامعه روستایی و افزایش تاب آوری جامعه است، اظهار کرد: در این دوره آموزشی، 13 دهیار و 13 دبیر خانه هلال از شهرستان های لنگرود ، املش و رودسر شرکت کردند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی درباره نحوه و هدف شکل گیری خانه های هلال و ارتقاء آمادگی جامعه در برابر مخاطرات آموزش های لازم را فرا گرفتند.
وی تعداد خانه های هلال در گیلان را 167 خانه عنوان و تصریح کرد: خانه های هلال با گسترش آموزش های امدادی موجب افزایش آگاهی مردم در برابر حوادث و آسیب های اجتماعی می شوند.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: خانه های هلال شعب جمعیت هلال احمر به شش منطقه تقسیم شده اند که در مجموع 334 نفر بایستی دوره های آموزش آمادگی در برابر را طی کنند.
وی با بیان اینکه محور آموزش ها بر پایه پیشگیری و آمادگی در موضوعات مختلف از جمله تصادفات، سیلاب و زلزله برنامه ریزی شده، اضافه کرد: در این دوره ها، مدیریت بحران آموزش داده شود.
بر اساس آخرین آمار بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.