مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: بسته‌های اقلام ضروری و اسباب زندگی به زودی در بین سیل‌زدگان این استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، صارم رضایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ۲۵ هزار بسته مواد غذایی و اقلام مختلف دیگر مانند پتو، ست ظروف و... بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: مرحله دوم با کمک رسانی به سیل زدگان در زمینه زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گرفته است و از مردم و خیرین می‌خواهیم در رابطه با تهیه و توزیع اقلام ضروری مانند یخچال، کولر آبی و گازی با توجه به آغاز فصل گرما در پلدختر و معمولان همکاری کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یکسری از این اقلام توسط این جمعیت جمع‌آوری شده که با دستور استاندار لرستان به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال و بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

رضایی ادامه داد: با توجه به ماه مبارک رمضان اقلام ضروری در سطح استان به ویژه در شهرهای پلدختر و معمولان بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: در جلسه‌های مکرری که به ریاست استاندار لرستان و با حضور مدیریت بحران استانداری و رئیس بنیاد مسکن برگزار شد مصوب شده است که بسته‌های غذایی یک ماهه همراه با اقلام ضروری بین سیل‌زدگان توزیع شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: با توجه به اینکه سیل مخرب باعث شد خانه و اسباب و اثاثیه مردم از بین برود پک‌های ضروری از اقلام به زودی به دستور استاندار لرستان به شهرهای پلدختر و معمولان جهت توزیع بین سیل‌زدگان ارسال می‌شود.

رضایی تصریح کرد: بسته‌های غذایی و امدادی توسط خیران برای سیل‌زدگان در پلدختر و معمولان ارسال می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس وظیفه‌ای که معاونت اقتصادی استانداری به جمعیت هلال احمر استان واگذار کرده اقلام ضروری در حال جمع‌بندی برای توزیع بین سیل‌زدگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.