مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عضویت افزون بر چهار هزار نفر در این جمعیت اظهار کرد : این طرح با هدف افزایش خود مراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد در نوجوانان و جوانان و تغییر نگرش و تقویت رفتارهای محافظت کننده از طریق تاثیرگذاری بر جنبه های شناختی عاطفی و رفتار آنان از هفته اول تیرماه از سوی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان اجرا خواهد شد.
وی با بیان این که طرح ملی پیمان با توجه به جذب و ایجاد بستر آموزشی جوانان و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی یکی از برنامه های در دست اجرای جمعیت هلال احمر است، افزود: هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی با جذب جوانان و علاقمندان آموزش های لازم را به آنان ارایه می دهد تا جامعه ای آماده و جوانانی با نشاط داشته باشیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: در اجرای این طرح 40 نفر از سر تیم های آموزش دیده عضو جوانان با حضور در بوستانها و اماکن عمومی مباحث لازم در زمینه جلوگیری از اعتیاد را به صورت چهره به چهره آموزش می دهند.
وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح تمامی کارکنان این جمعیت در دوره آموزشی یک روزه با عنوان محافظت از خود و خانواده در برابر روان گردان ها و مواد مخدر شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه سرتیم های عضو جوانان، مسابقه مقاله نویسی با عنوان ' نه به اعتیاد ' ، اجرای تست قند و فشارخون توسط اعضای حاضر در طرح، ثبت نام از متقاضیان علاقمند در سامانه عضویت جوانان جمعیت هلال احمر کشور از دیگر برنامه های این طرح است.
جمعیت هلال احمر استان گیلان ، اکنون چهار هزار و 443 داوطلب و عضو دارد که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.