معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از کسب مقام برتر جمعیت هلال احمر استان قزوین در غنی سازی اوقات فراغت جوانان خبرداد.

 نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: در ارزیابی فعالیت‌های دستگاه های مختلف در سطح استان قزوین، معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین  مقام برتر فعالیت های طرح غنی سازی اوقات فراغت را کسب کرد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر یکی از دستگاه های فعال در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان است که با برنامه های متنوع و تاثیرگذار در این طرح گام های موثری بر می دارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در ادامه افزود : در این رابطه استان قزوین مبنای طرح و برنامه های خود را بر خلاقیت و ابتکار عمل گذاشته و تلاش نموده است تا با نوآوری‌های خاص نظر جامعه ی هدف خود را جلب کند.

میرزایی اضافه کرد: ترویج مفاهیم بشر دوستی در رفتار روزانه و گسترش فرهنگ رفتار های مهربانانه جزو اهداف محوری معاونت جوانان است که محتوای فعالیت های اوقات فراغت جوانان بوده است.

وی در پایان یادآور شد : معاونت جوانان حمعیت هلال احمر استان قزوین تا به امروز هرساله در این حوزه مقام برتری را از آن خود کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.