به گزارش ایرنا «آرش اشتری» در حاشیه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهردر گفت ‌و گو با ایرنا، افزود: این دوره از مسابقان از از 23 مردادماه آغاز شده و به مدت 2 روز در اردوگاه تفریحی فرهنگی امام خمینی(ره) خمین در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت:اعضای جوانان هلال احمر استان در رده سنی 18 تا 29 سال از کانون های جوانان، دانشجویی، روستایی و طلاب از 10 شهرستان استان در این مسابقات شرکت کردند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: مسابقات رفاقت مهر در رشته های چادرزنی، احیای قلبی،حمل تخصصی مصدوم، جابه جایی مصدوم با وسیله و بدون وسیله، بانداژ و آتل بندی، اسکان و زبان انگلیسی در حال برگزاری است.
اشتری گفت: رفاقت مهر از فعالیت‌های تربیتی و آموزشی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی و امدادی و افزایش سطح آگاهی اعضا سازمان جوانان هلال احمر از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت معاونت دانشجوئی و جوانان سازمان طرح ریزی و اجرا می‌شود.
وی گفت: ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی در بین جوانان در نقاط مختلف کشور، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کار دسته جمعی و داوطلبانه، شناخت، رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های اعضا، ایجاد شخصیت متعادل با توجه به علایق و نیازمندی های متفاوت در راستای اعتلای فرد و جامعه از جمله اهداف مهم این مسابقات است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات می تواند پویایی جوانان را به افراد جامعه منتقل کند، تاکید کرد: حضور جوانان سبب رشد و پویایی جمعیت هلال احمر می شود و شور و انگیزه آنان سبب خدمت رسانی مطلوب به مردم می شود.
اشتری با بیان اینکه امسال مسابقات به شکل گروهی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رقابت ها با شعار جوانان، رفاقت مهر و توسعه فرهنگ بشردوستی برگزار می شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تیم حمل تخصصی مصدوم جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بیست و هشتمین مسابقات کشوری رفاقت مهر مقام قهرمانی را کسب کرد.
بیست و هشتمین مسابقات رفاقت مهر مرداد ماه در مراحل کانونی و شهرستانی برگزار شد و تیمهای برتر به مسابقات استانی راه یافتند.
/6013/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.