مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: هلال احمر روند رو به رشدی را طی می کند و به لحاظ لجستیکی تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی اظهار کرد: با تلاش های صوت گرفته و با توجه به ضرورت توجه به زیرساخت های توسعه در هلال احمر استان، برای تکمیل مجتمع امدادی هلال احمر در اهواز، مرکز آموزش نجات غریق جنوب غرب کشور در خرمشهر، اردوگاه و مرکز آموزش تخصصی امداد و نجات در اندیمشک و احداث ۶ پایگاه امداد و نجات، اعتباری جدید اختصاص داده شد.

وی با بیان این که هلال احمر روند رو به رشدی را طی می کند و به لحاظ لجستیکی تقویت شده است، افزود: بحث توریسم درمانی و احداث هتل در کنار مرکز جراحی محدود هلال احمر آبادان در دستور کار این جمعیت قرار گرفته و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی چند مجموعه در استان خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ۲ میلیارد ریال برای بیماران صعب العلاج و سرطانی در گلریزان دو ماه پیش جمع آوری شد و این برنامه نشان داد که هلال احمر در جامعه از اعتماد عمومی بالایی برخوردار شده و امیدواریم که این فعالیت های عام المنفعه روز به روز افزایش یابد.

خدادادی ادامه داد: در آینده نه چندان دور بخش مددکاری برای بیماران صعب العلاج و سرطانی در کنار داروخانه احداث می شود.

وی با اشاره به اقدامات هلال‌احمر برای مشارکت در کمک به حل بحران آب آبادان و خرمشهر و روستای ابوالفارس رامهرمز تصریح کرد: از مجموعه های مختلف کمک هایی برای ارسال به آبادان و خرمشهر دریافت کردیم و مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت نیز با تهیه تانکر آب برای کمک به مردم این دو شهر کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در شرایط سخت و بحرانی همواره در کنار مردم است، اظهار کرد: در کنار مردم بودن برای ما افتخار محسوب می شود و مردم نیز احساس کردند که هلال احمر واقعا در کنارشان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.