مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری 222 دوره آموزش های عمومی و تخصصی جمعیت هلال احمر برای آموزش این تعداد اقدام شده است.
وی با تاکید بر لزوم فراگیری آموزش همگانی توسط تمامی لایه های اجتماعی بیان داشت: آموزش از ارکان اصلی جمعیت هلال احمر است که در سه ماه نخست امسال معاونت آموزش و پژوهش این جمعیت با برگزاری 218 دوره عمومی و همگانی و مهارت های داوطلبی و چهار دوره تخصصی و نسبت به این امر اقدام کرده است.
ولی پور خاطر نشان کرد: اجرای طرح جمعه، ایمان و ایمنی، برگزاری دوره آموزشی همگانی ویژه کاروان های اعزامی حج و زیارت، برگزاری دوره آموزش توجیهی برای مسئولان خانه های هلال از دیگر برنامه های اجرا شده است.
ولی پور اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با برنامه ریزی های مستمر تلاش می کند با آموزش افراد علاقمند و ارائه آموزش های عمومی و تخصصی برای ارتقای آگاهی آنها در برابر حوادث و سوانح و داشتن جامعه ای مقاوم گام بردارد.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش های امدادی هلال احمر و بهره مندی عموم از این آموزش ها اظهار داشت: برخورداری از این آموزش ها در کاهش آسیب ها نقش مهمی دارد.
بر اساس آخرین آمار جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت ، حمایت ، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.