مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: اولین مرکز توان بخشی جمعیت هلال احمر در استان زنجان و شمالغرب کشور روز پنجشنبه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی، اروز سه‌شنبه (11 اردیبهشت) درجمع خبرنگاران ، با اشاره به 90 سالگی تشکیل جمعیت هلال احمر در استان زنجان، گفت: اولین مرکز توان بخشی جمعیت هلال احمر در استان زنجان و شمال‌غرب کشور روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه راه اندازی می شود.

میرزایی با بیان اینکه اجرای طرح‌های مختلف در طول سال برای خدمات رسانی به مردم جامعه صورت می گیرد، ادامه داد: یک هزار و 593 نفر حادثه دیده در طرح نوروزی خدمات رسانی شدند.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد کمپین "نه به تصادفات جاده ای" ، تصریح کرد: 7 هزار و 500 نفر در این کمپین حضور داشتند و اعلام آمادگی کردند.

به گفته میرزایی، اطلاع رسانی ، آگاهی و فرهنگ‌سازی در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از بروز حوادث می‌تواند در جامعه حائز اهمیت باشد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با اشاره به شروع هفته هلال احمر از 15 تا 22 اردیبهشت را برای ارائه خدمات بیشتر در سطح جامعه ، یادآور شد: برنامه های متنوع با همکاری جمعیت هلال احمر استان‌های شمال‌غرب کشور در  این هفته در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

 میرزایی، با اشاره به اجرای مانور در یکی از مدارس و ارائه خدمات در مراکز خدمات بهداشتی- درمانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بازدید از انجمن‌های خیریه برای فرهنگ‌سازی، دیدار با خیرین، تیم‌های واکنش سریع و امدادگران جمعیت هلال احمر از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان زنجان، تجهیزات و تیم های واکنش سریع در این هفته مستقر خواهد شد، خاطر نشان شد: نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال احمر نیز در محل کارخانه کبریت همزمان با هفته جمعیت هلال احمر بر گزار می شود .

میرزایی، دیدار با خانواده های شهداء مدافع حرم، کارگاه‌های مهارت آموزی و بازدیدهای از مهد کودک‌های زنجان، برگزاری جشن بزرگ جمعیت هلال احمر، دیدار با امام جمعه زنجان، غبارروبی و عطر افشانی از قبور شهداء را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: راه اندازی اولین مرکز توان بخشی جمعیت هلال احمر در استان زنجان و شمالغرب کشور از برنامه های مهم این هفته خواهد بود.

وی، همچنین خبر از تاسیس موزه جمعیت هلال احمر استان زنجان داد و گفت: مردم بیش از 250 میلیون تومان به زلزله زدگان کشور کمک کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، در پایان با بیان اینکه استان زنجان دارای 11 هزار نفر عضواست، یادآورشد: تیم بانوان استان زنجان یکی از فعالترین تیم های شمال‌غرب کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.