به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، تیم داماش گیلان در دیدار رفت از مرحله پلی آف لیگ دسته دوم، در تهران رو در روی نیروی زمینی قرار گرفت که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت؛ این تساوی باعث شده تا سرنوشت تیم صعود کننده به لیگ دسته اول به رشت کشیده شود تا جواز حضور یکی از دو تیم داماش یا نیروی زمینی برای حضور در لیگ دسته یک ، در رشت صادر شود.
البته کسب این نتیجه تساوی برای داماش گیلان که در بازی برگشت میزبان است، بسیار ارزشمند است چون این تیم با کسب پیروزی با هر نتیجه ای می تواند به لیگ دسته اول صعود کند.
این در حالیست که به طور حتم طرفداران داماش گیلان در این مسابقه از تیم خود حمایت همه جانبه ای خواهند داشت تا این تیم با پشتوانه طرفداران خود بتواند برابر تیم نیروی زمینی به برتری دست یافته و جشن صعود به لیگ دسته اول را در ورزشگاه سردارجنگل رشت برپا کند.
سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از شروع کار خود در این تیم و از ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ دسته دوم ، تنها هدف گذاری تیمش را صعود به لیگ دسته اول می دانست که برای رسیدن به این مهم فقط یک پیروزی نیاز دارد.
این درحالیست که داماشی ها در رقابت های جام حذفی نیز بسیار درخشان ظاهر شده و با صعود به دیدار نهایی و فینال این مسابقات ، شگفتی ساز این رقابت ها شدند تا این تیم یک فصل موفق را سپری کند که به طور حتم مهمترین هدف داماش بازی برگشت مرحله پلی آف است تا بتواند به لیگ دسته اول صعود کند.
تیم نیروی زمینی نیز برای صعود به لیگ دسته اول در دیدار برگشت برابر داماش گیلان در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، نیازمند کسب یک نتیجه مساوی با گل و یا پیروزی برابر داماش است البته کسب نتیجه مساوی بدون گل در دیدار برگشت باعث می شود که برای تعیین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول، کار به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود اما کسب نتیجه مساوی با رد و بدل شدن گل، باعث صعود تیم نیروی زمینی تهران می شود.
دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، یکشنبه هفته آینده 15 اردیبهشت ماه، بین تیم های داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 28 تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول به طور مستقیم به لیگ دسته یک صعود کردند و تیم های دوم نیز در مرحله پلی آف رو در روی هم قرار می گیرند که برنده مجموع دو دیدار رفت برگشت به لیگ دسته اول صعود می کند.
در پایان این رقابت ها ، تیم فوتبال داماش گیلان در گروه اول موفق به کسب مقام دوم شد و به مرحله پلی آف راه یافت و تیم نیروی زمینی تهران نیز با کسب رتبه دوم گروه دوم، جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرد.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های لیگ دسته دوم داشت که تیم های داماش و چوکا تالش در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات حضور داشتند که در نهایتداماش موفق به کسب رتبه دوم شد و به مرحله پلی آف راه یافت، تیم های چوکا تالش و شهرداری فومن نیز سهمیه خود را در لیگ حفظ کردند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.