سیامک فراهانی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با ارائه یک بازی هجومی و زیبا در این بازی پیروز و به هر سه امیاز دست پیدا کنیم و کسب این پیروزی را به هوادارن داماش نیز تبریک می گویم.
وی افزود: گرچه نتوانستیم با کسب مقام نخست گروه خود به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کنیم اما خوشبختانه توانستیم حضور خود را در بازی پلی آف قطعی کنیم و از طرف دیگر رقابت های جام حذفی تا حدودی ما را در لیگ عقب انداخت.
فراهانی ادامه داد: در بازی حذفی نیز باید تمامی تلاش خود را به کار گیریم تا به آرزو و هدف اصلی خود که صعود به رقابت های لیگ دسته اول است، دست پیدا کنیم تا هدیه خوبی را به هواداران داماش و فوتبال این شهر بدهیم که در این راستا ، با تمام توان در بازی حذفی حضور خواهیم یافت.
وی بیان کرد: البته پیروزی در دیدار برابر تیم خوشه طلایی ساوه برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چون علاوه بر اینکه به مرحله پلی آف صعود می کردیم ، پس از شکست هفته گذشته در مقابل سردار بوکان ، حقانیت خود را ثابت می کردیم و خدا را شکر می کنم که با زحمات بازیکنان توانستیم به این امر مهم دست پیدا کنیم و با کسب سه امتیاز رضایت هواداران را نیز جلب کنیم .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: در بازی حذفی نیز باید تمام حواس خود را جمع کنیم تا با موفقیت بازی رفت و برگشت را برابر حریف خود به پایان برده و جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب کنیم.
تیم های فوتبال داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه عصر سه شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال داماش گیلان در یک بازی برتر با نتیجه 2 بر صفر برابر خوشه طلایی ساوه به پیروزی دست یافت تا مقام دومی خود را مسجل کند.
تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم و در گروه اول، تیم خوشه طلایی ساوه با کسب 51 امتیاز در صدر جدول و داماش گیلان با 47 امتیار در مکان دوم این گروه از رقابت ها قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات حضور دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.