به گزارش ایرنا داماشی ها با وجود مشکلاتی که این فصل داشتند، نه تنها در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در قامت یک مدعی ظاهر شدند بلکه هم اکنون فینالیست جام حذفی فوتبال کشور نیز هستند.
در واقع آنها شگفتی فصل جاری لیگ 2 را رقم زدند و اکنون باید منتظر باشند تا با یکی از تیم های مدعی لیگ برتر در جام حذفی بازی کنند.
از سوی دیگر شهرداری همدان که این روزها برای جلوگیری از سقوط، در نیمه دوم حدول گروه یک لیگ 2 دست و پنجه نرم می کنند، حریف سرسختی را امروز پیش رو دارند.
داماش برای عقب نماندن از کورس مدعیان محکوم به برد در این دیدار است و شهرداری نیز چیزی برای از دست دادن ندارد و می کوشد با کسب امتیاز همچنان امیدوار به بقا در لیگ 2 باشد.

* بهترین خط دفاع مقابل ضعیف ترین خط حمله
از لحاظ آماری داماش با 10 گل خورده دومین خط دفاع قوی و شهرداری با 15 گل زده سومین خط حمله ضعیف را لیگ را در اختیار دارند.
شهرداری در این فصل باوجود مهاجمان پرتعداد هرگز نتوانست در گلزنی موفق عمل کند و همچنان با این مشکل روبه رو است.
البته برد هفته قبل آنها مقابل شهرداری بم انگیزه مضاعف را در این تیم ایجاد کرد تا با شرایط بهتری بتوانند مسابقات خود را ادامه دهند.
شهرداری امروز کار بسیار سختی در پیش دارد چرا که داماشی ها در 17 بازی تنها 10 گل دریافت کردند و گل زدن به این تیم در خانه دشوار است.
از سوی دیگر داماشی ها فاصله هفت امتیازی با تیم خوشه طلایی صدرنشین جدول پیدا کرده اند و برای نزدیک شدن به این تیم و امیدواری برای صعود محکوم به شکست شهرداری در بازی امروز هستند.
داماش که از سیامک فراهانی بازیکن قدیمی فوتبال همدان به عنوان سرمربی سود می برد، در هفته اخیر با تهدید بر کناره گیری این مربی به دلیل مشکلات مالی روبه رو شد و اکنون با این وضعیت مقابل شهرداری قرار می گیرد.

* سایه سقوط همچنان بر سر شهرداری
تیم فوتبال شهرداری همدان امسال نتایج خوبی کسب نکرده و با وجود اینکه اکنون با 18 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته، اما حاشیه امن ندارد.
شاگردان هادی گل محمدی در فصل جاری متحمل هشت باخت و 6 تساوی شدند و تنها چهار پیروزی را در 18 بازی انجام داده خود کسب کردند.
شهرداری برای بقا در لیگ 2 حداقل به 6 امتیاز دیگر نیاز دارد و تساوی در بازی های خارج از خانه نیز برای این تیم بسیار حایز اهمیت است.
امروز این تیم مقابل داماشی قرار می گیرد که بازی رفت نیز شهرداری را در خانه شکست داد و اکنون در بهترین فرم خود قرار دارد.
شهرداری اگر بتواند از این بازی با یک امتیاز هم خارج شود، 19 امتیازی خواهد شد و یک گام دیگر به بقا امیدوارتر می شود.
پیروزی در مقابل داماش نیز نه تنها شهرداری را یک پله بالاتر قرار می دهد بلکه موجب خوشحالی سایر مدعیان صعود در گروه یک می شود.
داماش نیز در صورت کسب هرگونه نتیجه در این دیدار تغییری در جایگاه خود نخواهد دید و همچنان در رده دوم جدول باقی می ماند.

* کار سختی در پیش داریم
سرمربی تیم شهرداری همدان می گوید: ماموریت سنگینی را برعهده گرفته ام و کار سختی در بازی های باقی مانده پیش رو داریم.
هادی گل محمدی افزود: برای ما در دیدارهای باقی مانده تفاوتی در صدر و قعر جدول نیست و فقط برای کسب پیروزی و امتیاز لازم به میدان می رویم.
وی بیان کرد: می دانیم بازی با داماش در بازی امروز راحت نیست چرا که این تیم نیز برای صعود محکوم به برد هست، بنابراین دیداری جذاب را در پیش داریم.
گل محمدی خاطرنشان کرد: هر 2 تیم با توجه به شرایط خود در جدول رده بندی مسابقات نیاز مبرم به کسب پیروزی دارند.
وی افزود: با شناخت لازم نسبت به تیم داماش در این مسابقه حضور خواهیم یافت و می خواهیم دست پر به همدان بازگردیم.
سرمربی شهرداری یادآور شد: با این حال چند بازیکن خود را در اختیار نداریم و باید با داشته های موجود به جنگ یکی از تیم های مدعی گروه یک برویم.
وی بیان کرد: هدف ما بقا در لیگ 2 است و به طور قطع به این مهم خواهیم رسید.
دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری همدان از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز آغاز می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.