به گزارش خبرنگارایرنا از امیر مرادی سرپرست مجتمع صنایع عظیم چوب و کاغذ ایران (چوکای رضوانشهر) روز سه شنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری رضوانشهر و پره سر گفت: با کمک و تلاش کارگران صبور و زحمتکش، مجدداً شاهد شکوفایی و درخشش صنایع چوکا در این شهرستان هستیم.
وی ضمن تشکر از همکاری مجموعه بسیج با بخش صنعت افزود: امروز هدف بسیج، کمک به دولت در زمینه شکوفایی زیر ساخت های تولید می باشد که این همکاری را ارج می نهیم.
وی ضمن اشاره به همکاری های مختلف در بخش تولید گفت: نظام مدیریتی فعلی، نظام مشارکتی است که بدون همکاری همگان، پیشرفت بدست نخواهد آمدو امروز کشور های پیشرفته جهان نیز همین شیوه را در پیش گرفته اند.
سرپرست شرکت کاغذسازی رضوانشهر افزود: اگر همه امکانات لازم را داشته باشیم ولی نظام مشارکت وجود نداشته باشد و منابع انسانی همراهی نکند، قطعا با شکست مواجه خواهیم شد.
وی بیان کرد: بحران را پشت سرگذاشته ایم و شرایط چوکای رضوانشهر رو به بهبود است و شاهد شور و هیجان خاصی بین کارکنان این مجموعه عظیم هستیم.
مرادی افزود: هم اکنون میزان ظرفیت تولید در این شرکت سالانه 45 هزار تن کاغذ گرافت است که با تلاش و کوشش و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مزین به رونق تولید می باشد، تا پایان سال به 80 هزار تن خواهیم رساند.
وی ضمن بیان مشکلات در این مجموعه عظیم صنعتی افزود: هم اکنون تأمین مواد اولیه و چوب از مهمترین مشکلات ما در بخش تولید است که انتظار داریم شرکت سهامی جنگل شفارود در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشد.
در این نشست که ائمه جمعه، فرماندار و مقامات نظامی و انتظامی شهرستان رضوانشهر نیز حضور داشتند، به تعدادی از کارگران لوح سپاس و دیگر هدایا داده شد.
صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در شهرستان رضوانشهر، در سال 1352 طراحی و در سال 1357 به بهره برداری رسید؛ عمده سهامداران این کارخانه، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

** شوراها موجت الفت بیشتر میان مردم هستند
فرماندار رضوانشهر گفت: وجود شوراهای اسلامی موجب انس و الفت میان مردم و خانواده ها شده است که باید این نهاد قانونی را تقویت کنیم.
به گزارش ایرنا، محمدمهدی مظفری در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: ظرفیت شوراها برابر قانون بسیار بالاست و این مسئولیت مهم را مردم بر دوش شما عزیزان گذاشته اند.
وی بیان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به دور از سیاست زدگی تنها به فکر رفع گرفتاری های مردم باشند و برای آشنایی با وظایف محوله دستورالعمل های موبوطه را بدرستی مطالعه کنند.
فرماندار رضوانشهر افزود: امروز پس از گذشت دو دهه از تشکیل شوراهای اسلامی، این نهاد به اهداف تشکیل خود نزدیک تر شده و امید می رود تا در سایه همدلی و همراهی اعضای شوراهای اسلامی که برآمده از بطن جامعه هستند؛ شاهد رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه و عادلانه مناطق شهری و روستایی باشیم.
فرماندار رضوانشهر همچنین در خصوص معضل زباله در سطح مناطق مختلف این شهرستان گفت: زباله یک تهدید بسیار بزرگ و نگران کننده برای محیط زیست و آینده کشور است که باید با فرهنگ سازی نسبت به تفکیک آن از مبداء اقدام کنیم و حق نداریم آن را در طبعیت رها سازیم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و دو شهر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.