گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی به ایرنا حاکیست ؛ محبعلی رنج ور اظهار داشت: نوسانات آب آشامیدنی 10 روستای بخش مرکزی شهرستان ماسال برطرف شد.
وی بیان کرد: با تعویض یک دستگاه پمپ مجتمع آبرسانی گرمخونی، افت فشار آب یک هزار و 500 خانوار این روستاها برطرف که برای این امر، بیش از 250 میلیون ریال هزینه شده است.
رنج ور در ادامه با اشاره به تعویض پمپ تاسیسات آبرسانی شهرک ساماندهی رضوانشهر گفت: با این اقدام افت فشار آب شرب اهالی برطرف شد.
وی بیان کرد: بیش از 150 میلیون ریال برای نصب و راه اندازی پمپ جدید تاسیسات آبرسانی شهرک ساماندهی هزینه و با انجام این اقدام ، مشکل آب شرب 400 خانوار مرتفع شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان همچنین از رفع ضعف فشار آب آشامیدنی یک هزار خانوار روستایی شهرستان لاهیجان خبر داد.
وی بیان کرد: با اجرای سه هزار و 500 متر لوله گذاری، ساخت یک باب مخزن 200 مترمکعبی، نصب و راه اندازی دو دستگاه پمپ شناور و تابلو برق، فشار آب شرب این خانوارها تقویت شد.
وی با اشاره به هزینه بیش از پنج میلیارد و 800 میلیون ریالی برای اجرای این طرح گفت: با اجرای این طرح روستاهای بازکیاگوراب، مالبیجار، مالگوراب و ایشگاه شهرستان لاهیجان از فشار مناسب آب شرب برخوردار شده اند.
لاهیجان در شرق و ماسال و رضوانشهر در غرب گیلان واقع هستند.
در حال حاضر، تعداد 785 روستا از یک هزار و 26 روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.