به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اهواز، فرهاد افشارنیا چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد ویژه مدیریت بحران در سالن اجتماعات فرمانداری به مشکلات فاضلاب در سطح شهر اهواز اشاره کرد و افزود: موضوع آب و فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب باید با تمام قوا برای رفع این مشکل اقدام کند.
وی ادامه داد: مشکلات فاضلاب بیماری و مختل کردن زندگی مردم را به دنبال دارد و نباید این موضوع سلامتی مردم را تهدید کند.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: شرکت آب و فاضلاب کمبودها را به فرمانداری شهرستان اهواز اطلاع دهد، تا در این خصوص چاره اندیشی کنند.
افشار نیا با اشاره به مشکلات ناشی از سیلاب در سطح شهرستان اهواز افزود: دستگاه ها با تمام ظرفیت برای مقابله با سیلاب اقدام کنند.
در پی بالا آمدن آب رودخانه کارون در اهواز، خروجی های فاضلاب شهری که به رودخانه تخلیه می شد، به زیر آب رفته و فاضلاب شهری با پس زدگی مواجه شده است. در روزهای اخیر فاضلاب در بسیاری از محله های اهواز سرریز کرده و خیابان ها را فراگرفته است.
از بامداد یکشنبه سیلاب کرخه و دز به اهواز رسید و مناطقی در غرب و شمال غرب را فراگرفت. در روزهای اخیر سیلاب جاده اهواز - اندیمشک را مسدود کرد و وارد محله عین 2 شد.
اگر چه فرمانداری اهواز تا صبح امروز دستور تخلیه مناطقی از اهواز را شایعه دانسته و تکذیب کرده بود، اما ظهر امروز استاندار خوزستان دستور تخلیه محله های عین2، گلدشت، کوی سیاحی، کوی سلیم آباد و کوی سادات را صادر کرد.
9754/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.