مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، آرای مربوط به دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس اعلام و تیم سپیدرود 80 میلیون ریال جریمه نقدی شد.
علیرضا وهابی افزود: طبق اعلام کمیته انضباطی ، روز 25 اسفند ماه در بازی سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران ، از سوی تماشاگران تیم سپیدرود رشت شعارهایی نسبت به داور مسابقه و تیم مقابل داده شد که تیم به این سبب به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وی ادامه داد: همچنین طبق این رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعارهایی نسبت به داور و تیم مقابل باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
وی بیان کرد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران روز 25 اسفندماه سال گذشته در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر کشور در ورشگاه سردارجنگل رشت به دیدار هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 16 تیم با کسب 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.