مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال سپیدرود و پرسپولیس عصر شنبه هفته آینده 25 اسفندماه در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
علیرضا هوشیاری افزود: بر این اساس تمرینات آماده سازی تیم فوتبال سرخپوشان رشتی به طور منظم زیر نظر نادر دست نشان سرمربی این تیم برگزار می شود تا بازیکنان با آمادگی کامل رو در روی پرسپولیس قرار گیرد.
وی ادامه داد: گرچه پرسپولیس یکی از برترین تیم های ایران بشمار می رود که از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است اما تمام هدف سپیدرود پیروزی در این دیدار سخت و کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی است.
به گفته هوشیاری، تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر پرسپولیس بازیکن محروم ندارد و فقط محمدرضا مهدوی مصدوم است و نمی تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند اما سایر بازیکنان آماده رویارویی در این دیدار هستند.
تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، پرسپولیس با کسب 42 امتیاز در مکان اول و سپیدرود رشت با 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.